Master Tablet Modul

Når der arbejdes med administrationssystemer er der mange data, der skal registreres. Dette foregår enten ved indtastning, data modtages fra Master Afdelingsmodul, Master Web Modul, scanning eller import af data fra eksterne systemer.

Det er ikke altid optimalt at anvende ovenstående dataregistreringsformer. For at opnå større fleksibilitet og mobilitet har vi derfor udviklet Master Tablet, der fungerer som en applikation til mobile platforme.

Master Tablet er et modul til håndtering af ordrer, menuvalg, udleveringslister m.m.

Stamdata overføres fra Master Cater System (eksempelvis menuplan, produkter, kunder). På applikationen foretages bestilling, som efterfølgende overføres til Master Cater System. Dette betyder at applikationerne kan bruges offline, dvs. også på steder hvor der ikke er netværksforbindelse (f.eks. kølerum, lagerrum, eksterne afdelinger m.v.). Applikationen tilpasses til den dataregistrering der skal foretages, således at indtastningen bliver så simpel og hurtig som muligt.

Pt. har vi applikationer der kan løse følgende opgaver:

  • Registrering af afdelingsordrer
  • Registrering af menuvalg
  • Opfyldning af lager, køleskabe m.m.
  • Elektronisk udbringningsliste

© Copyright 2019 | Anova Data | Øverødvej 5,1 sal | 2840 Holte | Tlf: 35375711 |